helt ensam...

japp helt alone, det är så skönt, pelle har dragit till götet för att hämta hem dan , som nu bestämmt sig för att flytta hem igen.
Elsa sover hos mormor och morfar inatt och lilly sover i vagnen ute, simon ligger och sover här nånstans också kan jag gissa :-)
idag lämna jag barnen hos farmor och åkte tll willys och handla och det va ju inte bara jag där kan jag lova, fy vad folk, jag tog det jag skulle ha och sprang ut...

sen idag har det inte blivit nåt värre gjort men imorgon ska det göras rocky road (igen) och kläs gran både här hemma och hos mamma och pappa och slå in lite paket när elsa inte är hemma :-)
på söndag ska vi på glöggmingel hos helena och björn, det ska bli trevligt att träffa lite folk..

nej nu ska jag ta och spela lite tv-spel när jag är själv och allt :-D



Kommentarer
Postat av: Terez

God Jul till er alla! Jojje hälsar med :D

KRAM

2008-12-24 @ 09:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0