jul jul strålande jul!!

inte långt kvar nu till jul, jag hoppas jag får massor av paket, för jag har ju varit väldigt snäll i år och alla andra år också :-)

igår fick fröknarna på elsas dagis en jätte fin korg med smått och gott för det tyckte vi de är värda, de är så himla goa!
sen idag hade vi angela med barna här på besök och elsa och viggo röjde på som vanlgt och kom och skvallra på varandra om va den ena gjort och inte gjort, lilly sov mest hela tiden och elvira var lite arg, sov och åt omvartannat..

sen åkte de hem lilly somna ute igen och elsa somna i sin soffa så jga kunde läsa tidningen och dricka en kopp te i lugn och ro, gud så gött det va..

nu väntar vi på att pelle ska komma så vi kan ta in granen som ska kläs på lördag, men jag och elsa vill ha inden nu så den hinner bli "varm" som vi sa till pelle :-)
som för övrigt tycker att allt julpynt är för mycket och vill helst inte ha nåt alls. men jag bestämmer så vi ska ha massor :-D
(jag kanske inte får några julklappar ändå) :-)

jag såg så finna bilder på alvin igår i en otroligt snygg body så jag ska bjuda på lite bilder :-)



kolla vilken grymt snygg body hon har som hon fått efter elsa



elsa i denna snygga body!


vi har den även i blått :-)



och med dessa bilder vill jag bara säga att mia har fruktansvärt bra klädsmak till alvin ;-)
ja och även till sig själv oxå :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

heheh... se där ja! :) fniss tack detsamma ;) /m

2008-12-18 @ 17:40:48
Postat av: Frida på jobbet

Men hej :) Trevligt att du hittade till mig! Hur? Nejdå, jobbar inte ihjäl mig! Men tänkte göra det snart så jag kan åka utomlands i januari :) Hur är allt hemma då? Kram

2008-12-18 @ 18:14:29
Postat av: Terez

Är du på blogg jakt:P

Kram på er

2008-12-18 @ 21:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0