kallt!!

ja det är riktigt kallt nu , men lilly hon sover som en gris ute ändå :-)

igår va det en kille här och titta på pelles bil och han verka väldigt, VÄLDIGT intresserad så nu kanske vi blir av med den..
han hade även en hund med sig som högg pelle vid ögat så glaset for ur glasögonen, så vi fick ringa sjukvårdsupplyssningen och de boka tid för pelle på gripen 21,30 går kväll, så han fick snällt åka dit och få en stellkrampsspruta (han som älskar sprutor) och sen fick han penecilin (eller hur det nu stavas)
som han ska äta i 10 dagar, han va inte så häftig innan han skulle åka i alla fall :-)

sen hjälpte mia mig hur jag skulle göra för att lägga in filmer på bloggen (tack så mycket)så nu ska jag lägga upp några filmer som jag har :-)

imrgon ska vi först ta nakenkort på lilly hos fotografen, sen ska vi shoppa julklappar och sen på eftermiddagen är det luciatåg på dagis :-) ska böli så kul att se hur många som sjunger i år och hur många som inte börjar gråta och springa till mamma :-)

på fredag kommer alvin och mia hit och det ska bli kul, får se om lilly är vaken eller om hon sover hela tiden :-)

hej så länge

Kommentarer
Postat av: Anonym

så lite så. ska se på filmerna nu ;) /m

2008-12-10 @ 22:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0