En bra dag!

Idag har det varit en hur bra dag som helst, jga och Elsa gick upp vid 9,30-10 Lilly tog sovmorgon, så vi fixa frukost och myste...
sen blev det aiction här utanför en traktor stegra och stod fast på bakhjulen och nån gödsel grej, det såg sjukt kul ut (jag tog kort som jag måste fixa sen)

vid 11 kom pelle hem och tog helgen.
Lilly tyckte att kl 12 var bra att vakna  :-)
Pelle och Elsa sov lite middag medans jag och Lilly pratade och myste (snosa bebis är inte helt fel)
Kl14,30 vaknade Elsa och pelle och kom ner Lilly hade då somnat så vi la henne i vagnen och gick och köpte glass, vi satt kvar och åt den och köpte med en liter jordgubbar hem, eller Elsa köpte.
Lilly sov och vi andra greja med trädgården Elsa hjälpte till lite då och då men lekte mest med alla grejer hon har ute, jag passade även på att städa och hänga tvätt..

Mamma kom förbi med lite kläder hon hade köpt till elsa och hon och jag drog iväg och kolla efter kantareller, väl där hade de typ tagit bort hela skogen så de lyste glatt med sin frånvaro :-)

När vi kom hem var Daniel och Angela här och Elsa fick en jätte fin leksak att ha ute och Lilly ick snygga dinslisar skor en blå mus, som hon har på sig nu när hon ligger här i mitt knä, de är lite stora men de värmer åndå :-)
Hon även en snygg mjuk snuttefilt och en giraff skallra alla jätte fina, vi tackar och bockar så jätte mycket...

Nu sover Elsa sen en stund tebax, pelle är ute och sår gräs och Lilly sover snart oxå, så vi måste fixa blöjbyte och mat för sen är det kvällen för henne med och snart mig med.....

sov gott och god natt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0