Tänkte börja skriva lite...

Jag tänkte att nu när jag ändå går hemma hela dagarna, kan jag ju försöka skriva lite här om allt som händer
med mig och barna (i mån av tid och hur trotsigt det är)

Elsa har sin första dag på "sommarlovet" idag och vilket väder!!
jag väntar bara på att det ska börja komma in vatten, för så som det regnar stundvis så kan man tro det...
men just nu är det jätte fint men säkert svinkallt..

Jag har kyckats att få båda barna att sova, Elsa uppe i sin säng och Lilly här i soffan.
Katten Simon har precis vaknat och tycker att han ska vrålla som en j*vla apa, kan skicka med en bild på honom om någon vill köpa honom (han är väldigt billig just nu)

nej nu ska jag hitta på nåt, Terez och Anna ska komma sen så jag ska plocka undan lite tänkte jag...
Jag funderar på om jga ska skriva ner hur förlossningsdagen var, kanske återkommer och gör det senare :-)

 simon när han är katt inte vrålapa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0