......

ja som tidigare inlägg så var det ju inte igår jag skrev direkt :-)

men det har hänt massa...

Arvikafestivalen var sjukt kul massa bra band otroligt roliga människor på camp öhman :-) jag har haft super roligt och pelle hade det väl inte så jobbigt med barnen direkt heller utan de va mest utlånade till andra :-)

Efter arvika hade vi dansbandsfest det var riktigt kul inte så jätte många som kom men vi som va där hade väldigt roligt ...

sen har vi varit på mariebergsskogen, tagit cykelturer, plockat jorgubbar i omgångar, letat svamp och blåbär...

sen va vi en sväng till lysekil och strömstad, i lysekil va vi in i havets hus och såg massa fiskar och annat coolt :-)
sen i strömstad va i nordby och köpte godis och kolla på norskar...

igår fick jag dock reda på att min bror och hans tjej gjort slut vilket gjorde mig jätte ledsen, jag gillar henne jätte mycket och tycker de passar så bra och ja det är helt perfekt, men tyvärr så är det som det är, jag håller tummarna för
återförrening jag ;-)

Idag rymde elsa också, vi vakna av att telefonen ringde och jag gick ner och elsa va borta, hon hade gått till anne-marie (farmor) och när hon kom hem med henne så förklara hon att hon hade kollat så det inte va några bilar där och gått längs vägen, men det får en ändå att känna sig värdelös, så nu sitter det en kedja på dörren så inga mer rymningsförsök hoppas jag...

nej nu ska jag njuta lite mer av kvällen och mysa med Matz :-)





mariebergsskogen är kul :-)







roliga leksaker har de med :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

fina bilder :) /mia

2009-08-03 @ 09:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0