helg igen!

ja jag fattar inte att veckorna går så fort, det är som mamma säger det är bara måndagar och fredagar, fast vädret har ju verkligen varit skit denna vecka fyyyy vad tråkigt, och inte ser det ut som det blir bättre i helgen.

jag väntar på att lilly ska vakna så ska vi snart dra och hämta elsa på dagis, vi va på dagis igår och hade sommaravslutning, det va riktigt kul och två av barnen ska bli storasyskon så på 1 1/2 år har eller ska 7st barn på dagis fått syskon ganska kul tycker jag :-)
lilly tyckte det va jätte kul igår och försökte va med och springa och skrika som de andra men hon va lite för liten för att hänga med i tempot, men hon had eheölt klart det högsta skriket ;-)
Efter vi hade varit där drog pelle till pappa och hjälpte honom med buggyn och jag drog hem med barnen och båda två sov som stockar kl 19,10 hur gött som helst :-)

Just nu är pelle på s-as begravning för farmors skull annars skulle han görr skita i det och sen skulle han få träffa sin storebror som han inte visste att han hade förens päronen skilde sig för 6 år sen så han tyckte det skulle bli spännande och de skulle ut och äta sen efteråt också.
men jag hoppas att s-a lider där han befinner sig på extremt varmare bredgrader neråt.....

jag återkommer med bilder och text om kalaset senare :-)
nej nu måste jag nog gå och väcka pluppen så vi kommer iväg, ha de gött :-)





bada ute va extremt kul (även om inte minen säger så)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0