ooooops

ja det va ju inte igår direkt som jag skrev här :-)
men elsa har sommar lov nu sen nån vecka tillbaks så vi har verkligen fullt upp, jag har aldrig varit så trött som jag varit dessa veckor, hjälp vad barn kan prata och röja mycket...

ja vad har hänt sen sist då....ja syrran plus två kompisar har haft 3x30 fest med åttiotals tema, det var mycket skoj, alla var utklädda, vi hade femkamp, och två liveband som bara spela 80-tals musik och sen spelades det bara 80-tals musik hela kvällen, det var en otroligt rolig kväll/natt kom hem helt slut vid 4 och hämta barnen sen vid 12 då anne-marie var helt slut efter att ha haft två huliganer :-)

 

                                                                                                                                         




Lite bilder på min oerhört snygga familj från festen :-)






sen hade vi midsommar också då det va massa folk här på loftet, jag kände väl knappt hälften själv,men det var oerhört kul och festen sluta väldigt tidigt för att va  loftet, kl 3 gick vi och la oss det måste va något slags rekortd :-)





                           

          
på midsommardagen var jag uppe kl 8,30 för att hämta upp emmelie och josefin vid  9,15 för att bege oss åt edsvalla för att hämta en ny familjemedlem. katten mats förljde med hem endast 8 veckor gammal och röd randig och lite vit han är så vacker, han var lite ledsen första dagen och gick och ropade efter mamma ,men han har sovit hos mig varje natt och varje kväll ska vi ligga och mysa i soffan och sen ska det pussas också, han är värsta charmnissen :-)
jag har också fixat altanen så att den är säker för alla katter att inte kunna rymma så det är gött att kunna ha öppet.

                                     

och nu i helgen har vi badat och myst för fullt barnen har badat hos mina föräldrar i pool , de har badat i pool här med och sen har vi badat i älven också elsa bada som bara den och va med i sin badring ute vid oss lilly tyckte det va lite kallt långt ute så hon satt hellre vid strandkantet och lekte med sanden och plaska lite.


                                            

På torsdag har åker jag med syrran,jocke, emmelie och oscar till arvika och ska få se depeche mode (äntligen) , korn, NIN, eagles of death metal m.m m.m,  jag ska va där alla tre dagarna det ska bli spännande men samtidigt kommer jag att sakna barnen, men jag tror det kan va bra för pelle att ha barnen helt själv och få känna på hur jag har det lite :-)


nej dags att göra nåt....

Kommentarer
Postat av: Anonym

härliga bilder :) o grattis till lilla nya plutten! hihi så söt.

Va stora tjejer ni har! :D

2009-07-01 @ 22:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0