grattis Lilly!!

japp idag blir mini ett år, tänk vad fort det gått, tycker inte det va längesen man fick ta med  mini hem i en bilstol :-)
vid den här tiden förra året satt jag och pelle och spela tv-spel och jag hade värkar som bara den...hon är ju inte född än enligt tiden, vi va inne på bb vid 23,40 och 23,51 titta hon ut godingen, och hicka i typ tre timmar :-) ja det va tider det, nu är det fullt ös medvetslös på dagarna och sover hela nätterna :-)
hon lärde sig ett nytt ord som va roligt att säga förut "BLÄ" jag vet inte hur många gånger hon sa det :-) så go
hon fick några paket idag och stora syster fick några hon med och de hjälptes åt att öppna paketen, men eftersom vi ska ha kalas imorgon så gjorde jag en varsin bakelse idag bara och imorogn blir det egen smörgåstårta och vanlig tårta, sen har elsa och jag gjort färgkakor :-) som va mycket goda och ska ätas imorgon.





en tröttis som öppnar paket




klädseln för dagen, men som fick bytas efter lite kräks :-)





bakelserna :-)






äta själv är inget fel :-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS sötnos! Tänk vad tiden rusar på snabbt! Hoppas ni fick en bra firardag både igår och idag!



kram mia & alvin

2009-05-30 @ 23:52:23
Postat av: Elliot

Grattis i efterskott på födelsedagen kompis! :)

Hoppas du fick många skojiga paket och massa mumsig tårta!

Förresten tycker jag att du var jättesöt i din fina kjol... ;)



Vi ses imorn!



kram Elliot

2009-05-31 @ 22:51:19
URL: http://klemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0