funderingar

japp har massa såna nu om jobb, hus, tatueringar m.m. m.m.

det är jätte kul att jobba och jag trivs som bara den, men jag vill inte göra det här resten av livet, behandligs assistent vore kul, kriminal vården vore kul, jobba med handikappade barn vore kul, fn-tjänst vore häftigt, men jag vet inte....

i tisdags var vi på husvisning men huset var inget för oss, det va jätte fint men det fattades ett rum, så sorry!
sen på kvällen var jag iväg och tatuerade mig :-) var sååååå skönt det är en skön och smärtsam känsla att tatuera sig men jag gillart..är dock inte klar ska fylla i mer svart och vit och lägga lite skuggor men det kommer bli såååå snyggt, hoppas inte bara att det tar nästan 5 timmar denna gång oxå för det kändes och armen känns nu med kan jag lova..

vi har hittat ett annat hus som vi ska och titta på på onsdag, det ska bli spännande för det är ett sånt vi vill ha :-)
hopppas, hoppas, hoppas!!!

om två veckor ska vi börja få svininfluensa vaccin här på jobbet, kul!

ja jag vete fan mer som har hänt, i helgen va vi i gbg på liseberg och vann 2kg choklad :-) vi fick även tag på halloween kläder så nu är det fixat och det ska bli så kul, synd bara att det inte är nåt varmt där uppe...

nej nu ska jag gå och se på lite film och försöka hålla mig vaken i några timmar till innan jag får komma hem och sova :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0