vad händer och sker...

nja nu känns det som det är lite på g :-) just nu är det massa natt jobb, på tisdag är det vaccinering för mig och så ska vi på auktion (hoppas, hoppas)

torsdag ska lilly till lläkaren för tredje gången och kolla öra, jag förstår inte vad de har för problem, för när vi va inne för tre veckor sen så fråga jag ok men det ser bra ut så vi behöver inte kolla detta nåt mer??
nej örat ser jätte bra ut och inte behöver vi kolla nåt mer om hon inte får en öroninflamation....va bra!!
så förra veckan fick vi papper på att lilly ska till läkaren, så jag ringde bvc och frågade, (för dessa läkare får man ju aldrig tag i) och bvc tanten svarar att vi ska in och titta på lillys öron och det gör man bara om det är nåt fel.....jaha tänker vi, har de missat och berätta nåt de andra gångerna eller??
jävla cpn och är det så att förra läkaren gjorde hål på lillys öra (hon va ju in och peta med en tops så lilly börja skrika) då ska jag anmäla henne som fan!!!

återgå till torsdagen, pelle och elsa ska in och vaccinera sig då vi är till läkaren och jag vet inte vem som kommer gråta, skrika eller trottsa mest av de två :-)
jag har fått strikta order av pelle att jag inte får prata om hur ont eller inte ont sprutan gjorde eller om jag har ont i armen efteråt....haha

sen fick jag reda på i morse att brorsans tjej krockat och blivit urklippt ur bilen och kört med ambulans till sjukhuset, som tur va gick allt bra och hon hade bara väldigt ont efter bältet, bild på bilen finns på nwt hemsida uhh.

för en vecka sen fick fredrik och sandra en lite söt dotter, grattis till dom!!

väntar på att anna ska få sin bäbis oxå den skulle ha kommit idag men än har vi inte hört nåt och den trivs säkert bra inne i värmen :-)


hej hej 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0