lördag kväll

japp och här sitter jag på jobbet och youtubar , ser på tv, spelar psp låter väldigt jobbigt va??
mmm klockan går ju inte snabbt direkt, men det är helt ok och man får ju bra betalt :-)

ja vad har hänt sen sist???
vi firade 10 oj vad vi fira, pelle fick present och rosor av mig sen drog jag till jobbet och han skämdes att han glömt när jag kom hem på torsdag morgonen :-)

sen på lördagen hade vi loftet fest och det va grymt kul, jag och pär shotade lite för mycket kanske, han blev lite dålig och jag tvinga mig själv att spy innan jag gick och la mig kl 4 så att hela huset inte skulle snurra :-)


vi har kollat lite på hus också men priserna är ju så fruktansvärda, hitta ett skit fint hus på skåreberget, men när priset börjar på 2,2miljoner så är det inte kul, hitta däremot en radhus lägenhet med stor tomt och som jag tyckte såg jätte fin ut, men pelle är ganska så neg, men vi får nog bo kvar i detta huset ett tag till antar jag.

om två veckor drar vi iväg till liseberg igen hela familjen pettersson och Eriksson vi åker upp på fredagen och resten kommer på lördagen och det ska bli riktigt kul och förhoppningsvis så behöver inte elsa köa i 40min för att åka karusell..



åhhh jag ska snart och tattuera mig också fy fan va gött jag längtar ihjäl mig, finns ingen bättre känsla än att tattuera sig :-)
jag ska jobba massor och tattuera hela mig tror jag ;-)

nej nu vet jag inte vad jag ska skriva mer...återkommer ganska så snart hoppas jag :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

oooo ny tattoo, va spännande! Du får lägga in en bild här sen ;P /mia

2009-09-21 @ 14:36:11
Postat av: sofie

ska bli ;-)

2009-09-25 @ 04:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0