sjukt trött!!

jga känner mig som jordens otrevligaste person, jag är sååååå jävla trött så har mna två pratkvarnar till barn, not nice...

ja vad har hänt sen sist då???
ja jag och pelle har varit ihop i 10 år oj oj oj vad det firades.......NEJ
jag har jobbat ganska så mycket, therese ska sluta på jobbet, vilket inte är nice, kommer sakna hennes sjuka humor och så men förhoppningsvis så slutar vi inte att träffas ändå :-)
Loftet fest var det i lördags, det va grymt kul, bandet var sjukt bra helt otroligt va bra de var, sen har jag fått reda på att två kompisar med vardera sambo väntar barn :-) , vilket känns grymt kul, synd bara att vi inte träffas så ofta som jag skulle vilja :-(

imorgon ska lilly kolla öra och jag ska borra i min tand :-( sen på torsdag ska vi och kolla lillys hjärta, det ska bli spännande, för måste hon ligga lika still som sist så blir det inte kul....








snyggingar






Kommentarer
Postat av: Anonym

sötnosar!

Hur gick det med undersökningen av hjärtat?

kram mia

2009-09-10 @ 12:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0